STIG SALLING

Født i Aarhus i 1977 og bor i dag i Skødstrup med min famile der består af Chresta og vores børn Aksel og Julie.

Min faglige baggrund starter med en karriere som international topsejler under Team Danmark i 49er jolle tilbage i 1999-2003, efterfulgt af uddannelse som mediekoordinator og markedsføringsøkonom samt flere digitale certificeringer.
Jeg har arbejdet med online markedsføring og kommunikation siden 1998, loyalitetsmarkedsføring siden 2005 og Inbound Marketing og Salg siden 2015.
I dag er jeg ansat som International Lead & Marketing Manager hos VELFAC vinduer.
I 2014 startede jeg rådgivningsvirksomheden KundeKarma, havde fokus på at rådgive detailkæder og e-commerce omkring loyalitet, kundeklubber og emailmarketing med henblik på øget gensalg til eksisterende kunder.
I 2007 blev jeg ansat hos Loyalitetsbureauet, hvor jeg i en række ledende stillinger har været med til at udvikle loyalitetsprogrammer og kundeklubber for brands som Expert, Bestseller, Kaufmann, Pilgrim, Fransa, b.young, DyrbergKern, Living, qUINT, qUINTESS, Friis & co, Wunderwear, Deres, Sparkz. Derudover var jeg med til at vækste Loyalitetsbureauet via målrettet produktudvikling og sad med i ledergruppe
I 2005 blev jeg ansat hos Marcus Gruppen som Marketingkoordinator med ansvar for virksomhedens succesfulde kundeklub, annoncekoordinering og kommunikation til kædens 50 butikker.
I perioden 1999 til 2002 var jeg tilknyttet team danmark i Laser og 49er jolle
I perioden 1999 – 2004 har jeg sideløbende med min Sejlsportskarriere taget uddannelse som mediekoordinator og markedsføringsøkonom.
I 1998 startede jeg min første virksomhed, FlowMedia, som jeg drev sideløbende med mine studier.
I 1999 stod jeg bag sejlsportsmagasinet, Jollesporten der havde til formål at samle danske jolleklasser i eet samlet magasin. Vi blev kort efter start sejlet indenom af Internettet ;o)
Fritidsinteresser: kaffe, kvalitet, Springsteen, koncerter, cykel, mtb, windsurf, vandsport, yoga, vinyl, arkitektur, design