Født i Aarhus i 1977 og bor i dag i Skødstrup med min famile der består af Chresta og vores børn Aksel og Julie.
Min faglige baggrund starter med en karriere som international topsejler under Team Danmark i 49er jolle tilbage i 1999-2003, efterfulgt af uddannelsesom mediekoordinator og markedsføringsøkonom samt flere digitale certificeringer.
Jeg har arbejdet med salg, markedsføring og kommunikation siden 1998, loyalitetsmarkedsføring siden 2005 og Inbound Marketing og Salg siden 2015.
I dag er jeg ansat som International Lead & Marketing Manager hos VELFAC vinduer.
I 2014 startede jeg rådgivningsvirksomheden KundeKarma, havde fokus på at rådgive detailkæder og e-commerce omkring loyalitet, kundeklubber og emailmarketing med henblik på øget gensalg til eksisterende kunder.
I 2007 blev jeg ansat hos Loyalitetsbureauet, hvor jeg i en række ledende stillinger har været med til at udvikle loyalitetsprogrammer og kundeklubber for brands som Expert, Bestseller, Kaufmann, Pilgrim, Fransa, b.young, DyrbergKern, Living, qUINT, qUINTESS, Friis & co, Wunderwear, Deres, Sparkz. Derudover var jeg med til at vækste Loyalitetsbureauet via målrettet produktudvikling og sad med i ledergruppe
I 2005 blev jeg ansat hos Marcus Gruppen som Marketingkoordinator med ansvar for virksomhedens succesfulde kundeklub, annoncekoordinering og kommunikation til kædens 50 butikker.
I perioden 1999 til 2002 var jeg tilknyttet Team Danmark i Laser og 49er jolle
I perioden 1999 – 2004 har jeg sideløbende med min Sejlsportskarriere taget uddannelse som mediekoordinator og markedsføringsøkonom.
I 1998 startede jeg min første virksomhed, FlowMedia, som jeg drev sideløbende med mine studier.
I 1999 stod jeg bag sejlsportsmagasinet, Jollesporten der havde til formål at samle danske jolleklasser i eet samlet magasin. Vi blev kort efter start sejlet indenom af Internettet ;o)